About Me

My photo
bukit katil melake, Malaysia
My property.

S.U.H.A.I.N.A

assalamualaikum :) oke. ni gambar mase aku nak pergi tuisyen.muke bersungguh sungguh nak pergi tuisyen and tangkap gambar semua tetibe ade laa mummy awesome seksi ehat ever aku ckp

mak : alololo..subahanallah..tak habis habis dengan bergambarnyer XD

eeee.malu aku.haha.sape laa suruh mummy maggie awesome seksi aku tuh pandang? maluuu :'3 itu bukan cete sebenar.saje je selitkan :) haha.name sebenar aku NUR SUHAINA IZZATI BT ZAINI. SUHAINA kakak aku haswani yang bagi walaupon taa ade makne aku syukur sngat2 ade name dan susah nak jumpe name SUHAINA. (yeke?) hahaha. then aku tukar kan name aku jadi WANA sebb sebb 'aku pon tatau' haha.tapi untuk perngatahuan korang..SUHAINA..selalu bertukar2 bila disebut oleh cikgu2 aku.and nurse pon same.dalam hati aku 'susah ke?' HAHA. LETS READ <3

NURSE
 me : beratur smbil mengauap mengantuk# haaa..
nurse : NUR SUHAIMAAAAAAA..
me: aikk? sape?
nurse : NUR SUHAIMAAAAA! -..-
me: nurseee ! mne ade budak suhaima kat sini.tapi patutnyer turn saye nih --'
nurse : name awak ape? #muke kerek sial
me : (alahai nurse ni.sepak karang.senyum lee) hmm. NUR SUHAINA
nurse : awak laa! buang mase saye aje.cepat !
me : er? -..- nurse yangg...
nurse : cepat.

take note SUHAINA :)

CIKGU BM
cikgu : surianti.. bace...
murid2 : surianti?? ha?
ummi : cikgu mne ade name suriantii :D HAHAHA.
cikgu : ade laa.yang sebelah hana.cepat bangun bace. :)
mai : name die suhaina laa cikgu ! XD HAHA.
me : suhainaa laa cikguuuu --'
cikgu : hahah.cikgu suke panggil awak surianti..dh bangun bace.
hana : wana..mcm name org indon aje.bibik die kot.. XD
me : hahaha.ape laa cikgu nihhh XD

 SUHAINA OKE?



tamat disini . hihi . kbai :D