About Me

My photo
bukit katil melake, Malaysia
My property.

super TETTT

 assalamualaikum..rabu harituh keluar dengn mereke.hana aje tak ade.kalau ade mesti complete gilaa babengg.. HANAAAAA :') RINDU KAU. KITE ORG ASYIK2 AMEK GAMBAR . and then akan ckp 'kalau hana ade mesti besttt' haha. we need you hana.kalau taa taa lengkap laa F'BABES.

 thanks wikin nikiw adek kite.hehe.amekkan <3

 sokey..aku paham muke aku dengn muke ikin.muke tembok bro..hahaha XD ni semua nak panggil julia yg sibuk nak lunch dengn someone die tuh.hahah..

 baju kite same kan 'meoww meow' dengn die? haha.

 sekali lagi.comel akk janna kite <akk? > hahaha..

 die selalu ckp 'wana jangan syok sendiri boleh taa bila jalan tuh (pimpin aku)' sweet kan? hehe..die akan selalu betulkan tudung aku kalau senget.die akan tarik tangan aku kalau aku lambat jalan.die akan ckp lembut2 dengn aku buat aku mcm tak menolak.hehe..

janna cocomel  <3 awak mcm kucing yg kecil <3

 aku pulak ade mcm kucing taa? mcm *njing aje.hahaha.

 time tunggu lif.aku paling benci naik lif.huh.muke julia? :@) eggege

 then jumpe ain farzana <3 comel budak nih.. sempat amek gambar tapi sorry mcm ape aje.hahaha..

ni nak dekat habis john carter aku dengn julia lari keluar tandass..aku taa tahan.lepas aku selesai..hehe..sheee sheee..aku call amer --' die tuh..ish..haha..then amek gambar <3

siap -..-

sorry sorry..terflashh..my FAULT.

oke..ni aku F'BABES.hana taa ade :'(

 sekali lagi F'BABESS..


ni aku comel. (eeeeeyuuu) mate pandang atas. aku dengn NAJWA LATIF OKE? haha.

sabb sabb sabunn <3 haha aka sabrina anas. syazzatul anith hassan dan suhaina izzati zaini. semua (S) oke? hee

 julia punye..pinjamm <3 haha.

 hitam milik aku dan sentiase menjadi kegemaran org gemuk.ahahha XD

 SEMUA MUKE MCM APE KAN? -,,-

OVER semcm dah haa :') hahaha..

f'babes
aku punyaa digantikan dengn bende alah tuh :3

 hahaha..mcm mcm laa aku kalau dengn die nih.ayoo :)

bibir julia mengancam woo <3 aaaaaa.. hehe

awekss <3 haha

 blur satu kali <3

adek kite.awesome <3
 datin datin <3 haha

 nak jugakk XD
 ADEK KITE <3 hehe..
 muke mcm nih org pon ckp 'hu? sian dyorg' haha..

saje menunjukk . shanana

mcm biase. SYOK SENDIRI.

 NI MCM WANA ZAINI LAA <3 HAHA

 mate stim kesayangan aku sayangggg die sngattt sngatttt :3

 ni babun punya posing <3

 ni kabur sebb tangan berminyakk <3 hahaha..

 ni selepas digilap org baju aku.opss..

 saje je buat muke cenggituh.hahha.atul taa sedia lagi :'(

kiteorg motif : cincin </3 g aahaha

budak SYOK BERSENDIRIAN. hahahahha XD

 adek aku pon syok sendiri :p

 ni taa syok sendiri. haha..syok tak berdiri cume sendiri aje waktu nih <3 hahaha..

me, janaa , adek and ikin <3

adek aku.alolo..gemuk omeyyy <3 haha

k finally.. i loveyouu sayangggg <3 emuahhh
tamat disini . hihi . kbai :D