About Me

My photo
bukit katil melake, Malaysia
My property.

BIRU UNTUK KAMI


assalamualikum :) semalam aku keluar dngn amer tengok THE AVENGERS. mcm mne erk nak ckp..semua ckp best2..tapi pade aku,biase aje. BATTLESHIPS lagi AWESOME ! :p dah laa lame cerite die.aku ape lagi.kacau laa amer yang pade aku sngat serius tengok cerite tuh. PADAN MUKE -.- dah laa sejuk wayang tuh.alahai.boring -,- tapi layan kan aje.sedap mmg sedap tapi grr..boringgg -,- berape kali aku ckp boring? masuk kali ni 3 kali :3

amek gambar clik clik clokk -'-


seriouslyy? seriously? perhimpunan bersih? sebb kau aku kene keluar hari ahad and dapat bala!
''TANAH MELAYU SELAMENYA TANAH MELAYU''


time has brought hearts to meet us together on 30/8/11 :)


this is part of me that you're never gonner ever take away from me (Y) 
my spirit and soul.you always be there whenever im not in mood :')
sayang please throw your heart to me and only me.not to the other girls.


i really deaply madly in love right now (night/gatal) HAHA :D
I like your smiling eyes,your touch and everthing to me is too sweet when its about you bie :')
kan..speaking dah.haha.pengaruh oral laa ni kat sekolah.tapi tak hafal2 jugak.
bie,sorry ea kacau bie dalam wayang.boringgg -..- 


both my sweety pie/apple of my pie atau ape ape ajelah kan?
C(:  apple apple pon taleh makan.kalau boleh aku dah makan dahh :D


you and i, you and i are meant to be and the one for you and the one for  me
you loves me much as i do :) 
wiwi..sorry kene balik awal :3 kui kui..




tamat disini . hihi . kbai :D