About Me

My photo
bukit katil melake, Malaysia
My property.

WITH YOU :D


assalamualaikum.. hai :D hari tuh aku pergi mcd melake mall dengn amer. study sasame :'D first time.mcm biase amer LAMBATTTTT -.- . tapi die masuk aje tersengeh sengeh smbil betul2 kan rambut.. tak ke aku sejuk hati ----..----


jangan salah pahamm :D ni selepas belajar and makan makan.mcm rase malas giler..so ingt nak online.tapi line lembab -..- amek gambar laa.ape lagi XD


style ni pon aku boleh buat laa XD maaf bie.tak ade space untuk bie sangat --



kiteorg biase biase aje :D tak laa luar biase mcm kau (Y) 


kesian die..hmm..nak sngt suruh aku dtg perlawanan die.sorry ye :'(
doa bie kuat kuat aum :'3


XD you make me smile please stay for a while now just take your time,whenever you goes :'D


aku rase kulit aku mcm kene demam kuning aje.haha.amer pon same XD 
kiteorg pon pandai jugak bab bab senyum kiput sedut ni :3


die love rantau panjang.. aku HEART die :D 

me : bie..rantau panjang kat mane?
dia : #pandang baju die# kelantan laaa XD HAHAHA 

bye :D 

tamat disini . hihi . kbai :D