About Me

My photo
bukit katil melake, Malaysia
My property.

MIMPI?



assalamualaikum.malam ni (ewah) hambe nak update fasal2 mimpi.. mimpi? banyak laa jenis2 mimpi.mimpi aku laa.haha.menakutkan..switttt..sedih semua ade.kelakar lagi laa ade.haih..ni mimpi yg paling aku ingt smpai bila bilaa..yg buat aku nangis gila MUTAN :'( jum cerite..

_________________________________________..______________________________________
SEDIH


oke..ni mimpi yang aku rase paling menyentap sanubari aku :'( aku mimpi mak aku sakitt. masyallah.. kau jauhkan laa perkare2 seperti ni ya allah.. mulakan dengan cerite.tiba tiba aku dh ade dekat stesen bus.aku turun aje bus aku nampak aba aku yg aku rase sngat tue.die kemas dengn uniform polis die.berkace mate hitam.aku rase aku gaduh dengn die..die nak hantar aku balik rumah.tapi aku ckp 'wana boleh naik teksi'  aku tana gaduh dngn aba aku ! mimpi ni mmg jahanam laa aku ckp.hmm..then aba aku pakse aku naik kerete.oke.dengn sekelip mate tanpe sebarang kate.

 aku dh smpai rumah aku.rumah aku sunyi sngt. aku masuk..aku nampak pak uda aku tengah baring.aku nampak nenek aku tengah baring..aku nampak mkcik dewi aku dtg kat aku..die peluk aku nangis2.aku rase aku baru balik belajar.semua berubah dalam rumah tuh.aku pelik.nape aba aku lepas hantar aku die blah aje.nenek aku berzikir tak henti2.pak uda aku tak sape aku langsung. makcik aku suruh bersih2 kan diri..aku pon bersih2 kan diri.aku masuk bilik..aku mandi semua.aku tengok adek aku tengah tidur dengn kawan die seorg..aku buat bodoh.then aku keluar bilik..aku tanye makcik aku.. 'makcik.mak mne? :')'  makcik aku tunjuk ke arah die.mase tuh aku mule tak sedap.aku nampak mak aku baringgg aje.keadaan rumah aku tak ade lampuu.kat dapur aje lampu.aku tak dapat tengok muke mak aku waktu tuh.then aku baring sebelah mak aku..aku dapat rase mak aku peluk aku.aku rase tenang sngat.aku harap sngat aku dapat tatap muke mak aku.aku rinduuu sngat.tibe tibe mak aku ramas2 bahu aku die mcm mengigauuu 'inaaaa inaaaa'  sayu suare die..aku pon bangun laa.aku tak takut.aku nak kepastian.

aku masuk bilik.aku tanye adek aku 'adek.kau dh jumpe mak?'  adek aku ckp 'aku tak berani.mak sakit' berdebar2 jantung aku..aku jawab laa 'itu kan mak kite.ape kau nak takut.keluar jumpe mak sekarang !' adek aku dh menangis2 dahh..aku lagi laa nak tahu ape sebenarnyer..aku terus nak keluar.aku tengok mak aku dh tak ade kat pembaringan tadi.aku terus nampak mkcik dewi aku dtg dekat dengn aku.makcik dewi ckp 'wana..wana jangan takut ea?' aku tak takut.sebb die mak aku.aku mmg tak takut.then aku nampk tubuh mak aku jalan kat aku..aku berdebar tahap MUTAN. akhirnyer..nak menitik air mate aku tengok keadaan mak aku yg ya allah..muke die daripade elok..jadi mcm kene sengat lebah.mcm kene tumbuk.mate mak aku tak nampak.mulut die senget mcm org yg ade penyakit herot tuh..aku rase ketare muke aku mase tuh.perasaan geram tatau dtg dari mane.perasaan sedih menyelinap keseluruh jiwa raga aku.dan perasaan kasih mengatasi segala galanyaa..terime kasih ya allah..die laa segala galanyer pade aku..die laa yang lahirkan aku.aku tak takut.walaupon muke emak aku tu boleh dikatekan mcm alien.aku pandang die..

aku senyum..aku ikhlas senyum kat mak aku..tapi..aku terkilan sngat..mak aku hanye senyum kat aku..tapi aku tahu nape..die senyum..die tanye aku 'anak mak sihat?' kalau bukan mimpi pon..mmg tuh laa ayat yg aku akan tanye kalau aku pergi mane mane.aku angguk dan senyum aje.aku tahan sebak yg ade dalam diri aku..die tanye lagi 'ina dh makan? lapar tak'  mmg itu mak aku.aku mcm nak peluk2 die.aku tak jawab soalan tuh . aku lapang kan tangan aku nak peluk die..sumpa muke mak aku sedih sngat..sedih laa..aku mule nangis..mak aku tak nak peluk aku.tapi aku pikir..mungkin mak aku takut,aku takut dengn muke die..aku pon ckp kat mak aku 'mak tak rindu wana ke mak? :'( ' dengan mate kepale aku sendiri.aku aku menangis..aku terus peluk die..aku, ahhhh :'( aku sedih sngat.aku tanye die lagi 'mak..nape jadi mcm ni mak..kite pergi berubat ye mak?'  nenek aku yg sedang berzikir tuh terus mengamukkkk die ckp 'fitnahhh !semua fitnahhhhhhh !' rupe rupenyer emak aku sakit kene perbuatan org..lepas tuh aku terus bangun.mak aku ketuk pintuu..mase tuh aku terus peluk mak aku.mak aku ape lagi pelik laa.hahah X'D sungguh aku taleh tahan diri aku menangis.ni laa mimpi yg buat aku menangis menangis dan menangis..subahanallah..
tamat disini . hihi . kbai :D