About Me

My photo
bukit katil melake, Malaysia
My property.

PERKARE AKU TAK SUKE -..-


assalamualaikum.disebbkan aku bukan jenis yg suke badmood..tapi aku tatau nape aku TER-badmood.aku tak semenenene demam. :') so pikiran aku pon mcm tah hape hape..hati aku pon tak tenang..

1.hati aku paling bengkak bile org tendang kaki aku.tapi aku tendang kaki org tak ape sebb mood aku tak ade and pikiran aku pon pergi melayang tah ke mane (hihi)

2.aku tak suke mesej yg aku hantar die hantar kat aku balik.means cradit aku habis laa -..- lilililpompom..then aku mintak mak nak topup mak marah.

3.aku tak suke org pakse aku bangun dari katil.aku tak suke.pandai2 laa aku bangun :')

4. aku tak suke aku syok2 texting betery habis.mase tuh mood dh laa tak ade.mmg 'hp, GOODBYE'

5. aku tak suke org tepuk2 badan aku.aku terase mcm org tuh saje saje cari fasal sedangkan org tuh tak berniat.aku mcm mule nak menangis sebb aku rase die tak paham aku .

6. jangan text aku 'sombong' mmg aku padam nombor kau time tuh -..-

7. bile aku ckp 'A' korang jangan ckp 'B' walaupon jawapan aku salah.

8. jangan buat lawak yg entah ape ape.sebb aku mungkin beredar dari situ dan kau akan malu :3

9. jangan ajak aku keluar sebb aku akan buat muke --> -,-

10. terakhir jangan tanye aku banyak2 kali sebb aku tak akan jawab untuk kali yg kedue <3
tamat disini . hihi . kbai :D