About Me

My photo
bukit katil melake, Malaysia
My property.

9MONTHS 2WEEKS 2DAYS :)



 assalamualaikumm :D oke.sekarang aku update. JULIA JOHARI..sila baca agar awak tidak BOSAN. alhamdulialhh.. aku dah 9bulan 2minggu 2 hari. jangan salah paham. aku nak update mase dah genap 9 bulan tapi line aku cakap kau.. mak aku pon bengang kalau dapat tahu.

mase ni kiteorg keluar.tengok cerite SNOW WHITE blablablaa.
julia : eh suami kau memang pemalu ea? nak cakap dengan aku pon pandang bawah --'

aku nak cakap ye pon susah nak cakap tak lagi lah berat. so, aku angguk aje. aku aje tahu die mcm mane. bila berdua dengan die.. dia mcm budak kecil.buat aku nak tergelak aje. tapi bila dengan kawan2 aku dia laa paling baik sekali.itu pon buat aku nak tergelak tengok muke dia.

tapi hakikat yang sebenar,hanye aku aje tahu, dan bila aku dengan kawan2 die.aku mmg cube asingkan diri.aku mmg dianggap sombong sebb aku malu. dan hanya die aje tahu aku mcm mane. kiteorg dah terbiase.

apa apa pon,thanks S.COMEL sebb kite terus terusan gaduh2 manje.sweet sngat sayangg..kite kekalkan oke? jangan buat baby byayi lagu jiwang2 mcm dulu. baby harap kite same same berjaye. aba pon cakap LINE CLEAR if kite same same berjaya. thanks thanks and thanks sayang. 1 hari nanti kite cerite kat anak anak mcm mane kite jumpa,gaduh manje,keluar same same. oke? oke merepek. tapi mane tahu kan? insyallahh :D

aku dah gune digi . amer punya idea. tapi JIMAT. berbaloi baloi.. asyik2 call . yeke? haha. ecok nak keluar dengan die.insyallah..muhihi. nak cari hadiah untuk aba.. 17/6 FATHER'S DAYYY <3 aku nak beli sependo,boxer. siap bgthu. BOOOO :0 k sorry.

can't replace you with a millions carrots sayang :')

tamat disini . hihi . kbai :D