About Me

My photo
bukit katil melake, Malaysia
My property.

SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK


assalamualaikumm.sedar tak sedar dah masuk bulan yang mulia.ape lagi kalau tak bulan ramadhan kan? nilah masanya kaum hawa nak diet secara sihat.LEBIH DITUJUKAN UNTUK NUR SUHAINA IZZATI ANAK ZAINI.oke.aku makin gemuk.aku syukur sangat aku masih lagi sambut puase dangan orang2 yang aku sayang.syukur alhamdulilahhh.. sebelum bulan yang mulia ni tiba..aku ade cerita..aku keluar dengannn..


percaya tak? percaya tak? aku dah cakap aku keluar dengan 'GOSIPSSS GIRLS' aku.haha.pinjam ayat hana.percayalah..mcm lagu siti pulak.anyway,percayalah untuk kali yang ke-3 aku bukan senang nak keluar dengan laki laki.ni lah MUTIARA aku :D iloveyougirls :Dade lagi..tengok bawahhh..


afifah zahra.oke..die tinggi dari aku.name pon lebih tua memang lah tinggi.mesra orangnyaa..haha :D teman die pergi tutti fruty..seronok dapat sembang sekejap dengan die.amek amek gambar.wowowow :o
actly banyak gambar dengan dia tapi aku letak gambar ni :DD
dengan dia mane boleh 1 gambar aje.. :3 #joke


aku dah pandai CEMBURU BUTA,KERAS KEPALA, dan MENGADA NGADA.
oke..aku pon tak tahu kenape.kalau dulu tak ade maknanyalah kan.sekarang ni PANTANGG..aku ulang.. PANTANGGG.. aku ulang sekali aje lagi..aku PANTANGGGG bila ade yang tak kene.garang tak aku?
NOBODY CARES.harap dapat sambut raya dengan die..same same kite puase oke bie? 
ILYSMAS <3

tamat disini . hihi . kbai :D