About Me

My photo
bukit katil melake, Malaysia
My property.

tersasul sasul -..-


assalamualakumm..aku tak tahu nak berangan ape.so,aku nak cerite fasal kesasulan aku mase kat sekolah tadi mase tande kertas ICC SAINS aku.gerak gempur rupanya.ingatkan nak bagi tips.hamek kau.jawab soalan mcm tak ada perasaan.yelah.1 bende tak bace :D

1. aku nak bagi tahu kawan aku arrissa athirah yang cikgu science kiteorang PN.Norliah Aman kelakar..tapi aku tercakap

ME :cikgu ni kelaker --> eh sorry cikgu ni celake --> arrisssa! aku salah cakap.aku nak cakap cikgu ni kelakar.

2.tempat aku mase trial K171.jauh kebelakang tau.. then mase ni jugak gabung dengan class k1 4org dari k2 dan kelas aku k3.bila pelajar ramai mesti lah bising kan? susah aku nak dengan jawapan yang cikgu bagi..so,aku tanya kawan yang sebelah aku

ME: weyh jawapan air suleng ni ape?
she : suleng?
ME: eh jawapan air sulung ape? cepat aku tertinggal ni --'
she : er? suling laa..
ME : hahahhaa.yeye.air sulingg..

3.aku tengah tengok tv..tentulah aku tengah tengok tv kan? lagi die tanye mcm ni

human : tengah buat ape tuu?
ME: buat ape lagi ni..agak2 ade mcm nak terjun bangunan tak gaya ni?
human :gurau aje.tengah buat ape tuu? :3
ME : aku tengah tenok tv lahh !
human : tenok tv? 'TENOK?'

4.kalau time pelat aku datang..jadi bahan aba aku laa jawabnyaaa..

ME : aba,bagi kon'toyol' kat wana
aba : kon'toyol'?
ME: er..ala..cepat laa.. :'( salah cakap.
aba : sebut lagi sekali.nak dengar :DD
ME : (NO CHOICE) kon'toyol'
aba : hahaha.nahh :D

5.OKE NI LAST.haha :D sebab excited nak bershoppingg..

aba : nak pergi beli barang2 anak kat mane rose?
mak : dekatttt..
ME: juco juco !
everyone : (LAUGH)
ME: saje je. :p 

thank youu :D 

tamat disini . hihi . kbai :D