About Me

My photo
bukit katil melake, Malaysia
My property.

SHR MAAF ZAHIR DAN BATIN/DUA BELAS BULAN.


assalamualaikumm :3 maaf maaf maaf ! AKSI GANAS >.< disebbkan aku hantar mesej kepade orang2 yang tertentu sahaje untuk hari raya ni.di kesempatan yang ade, saye Nur Suhaina Izzati Zaini atau Wana Zaini  menyusun 10 jari jika terkasar bahasa.terase hati dengan saye yang ala ala minah cokodok ni..ampunkan lah diatas ketelanjuran saye tanpa sedar atau disengajakan..sesungguhnya yang baik datangnya daripade allah yang kurang nya datang dari diri kite semua termasuk lah saye..baru aje aku mintak maaf korang semua dah kutuk gambar aku kan? TAK APE. aku tahu gambar tu mmg OVER XD. anyway


SELAMAT HARI RAYAAAAAAAAAAAAAAAAA :D
#batuk3.jerit kuat sangat . hee :DD
mainlah mercun lebih selamat dari main bunga api..
eh eh? XD salahh..pandai2 laa pikir ye?
ANDA MAMPU MENGUBAHNYAA :3


MISS WORLD NENEK AKU.eeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr --'
aku sendiri menyampah :D #K.AKUTIPU.
Aku happpyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy sangatt..sebb.. -->


weyhhh..weyhh.. WEYHHHHHH >.<
awak tak dengar ke saye panggil?
(bahase bukan main cantik lagi kan? yelahh..aku dah mintak maaf.tapi..bukan org dengar pon.aku menaip je pun --') #gelak kiput2..

disini ingin menyatakan memang benar genap saye dan amer setahun jatuh pade tarikh 30/8
tetapi disebbkan amer yang terlalu excited..
die telah mengikut bulan islam untuk mempencepatkan 1tahun kami. (hahaha)#gelak3
oke tak lawak.entah ape ape aje.jadi jangan bimbang kami akan meraikan juga lagi sekali 30/8 
YANG BERMAKNA :'D #terharu hingus meleleh

SELAMAT 12BULAN BIE BERSAMAAN DENGAN 1TAHUNN..
yeahhhhh >< biebieee..dapat jugak kite smbut first raya sasame.. :') KAN?
syukur alhamdulilahh.. jangan eleshhhhhhhhhhhhhhhhh :3 hihihi
'pikir aku jeles lewtuu.kecoh je 12 bulan'
kau cakap mcm tu..kasut kau hilang sebelah :DDD #K.AKU GURAU SEKALI LAGI.

k laa.terime kasih membace.hihi.terime kasih dah maafkan dosa saya :D #yeke?
sayangg..terime kasih untuk 12 bulan ni :'*
dan terime kasih semua..



tamat disini . hihi . kbai :D