About Me

My photo
bukit katil melake, Malaysia
My property.

THIS IS NOT KARMA.




1.2.1.2.3.4
'Pertama kali bersua tidak seperti ku duga,ku hanya menutup mata,masih belum terasa,hasrat keinginannya tiada sebarang cintaa..kini aku mengerti kesombongan diri hanya memakan diri,rasa diriku ini sangat menyesali peritnyaaaa..rasa cinta kini mulai membara ternyata keliru dan tak menentu.ku bersalah kerna mengundang helah setiap kali kau tertanya ku dan datang padaku'

#sorry.eden lepaskan gian dh lame tak karok.sososoryyy..kat blog pon jadilah :)

MY BABESS.jangan salah faham..kiteorg bukan tak nak ambil gambar 4 org tapi ade ura ura yang menghalang.bile semua dapat keluar.pasti ade yang tak dapat keluar.sedihkan? aku tak rase yang korang dapat rase kesedihan aku. #--'
tak apelah.aku dahmule nak merepek.


HERE WE ARE :)
kesilapan aku yang paling besar bile aku tak tahu mane yang boleh menggembirakan aku dan mane yang menyakiti aku. what past is past. bak kata ASLAN dalam cerite narnia..

14/9/12
even number dia tak cantik pade aku cukuplah kami berdua yang cantik dan comel #opss.sorry
aku gurau.cukuplah dengan tarikh ni kiteorg boleh ingat.boleh dijadikan tajuk perbualan.mcm org bercinta pulak kan? hyeee --' tak ea.. aku dah anggap die mcm adik and kakak aku tau :D
ape ape pon --> ain, sayang awak :)


wiiwihaswanyy,minggu ni die tak balik.
sedih.ramai orang kata muke dia sebijik sejibik muke aku.dan org kata muke aku sejibik sebiji muke die.bile aku duduk duduk dengan die.mesti aku terpikir kata kata org tu.aku pandang muke die.mesti die pon senyum2.mulelah berbual fasal muke kitaorang.then kiteorg cube sangkal kan kata kata org.haha.sangat kelakar.bila aku gaduh dengan die,aku tahu die sedih.esoknya mesti aku yg kene tegur die.dan aku kene sabar bile die ckp tinggi tinggi dan buat tak tahu.lame lame die oke.baik kan aku? #name pon adik.


adik aku.dah merdeka dah dia daripada upsr.jangan cakap aku menipu oke.die baru 12tahun.
nampak matang.tapi hati die masih nak teddy bear bagai. aku dengan wiwi sedaya upaya tengah ajar dia cara pemakaian cara nak pilih tone warne.aku mungkin tak berape pandai fasal fesyen2 ni..tapi dengan kehadiran kak long kami --> wiwi semua nya ditanggung beresss.
wiwi laa yang ajar aku.bermula dari aku darjah 6.smpai sekarang aku kalau nak keluar,mesti mintak pendapat die nak pakai baju ape.dan wiwi pasti bagi respon.itulah gunanya kakak.mcm adik aku yang ni,die akan mintak pendapat aku daripade wiwi.sebb kalau dengan wiwi,fuyooo..garang woo..
aku nak ckp garang,nanti mcm memuji pulak kan.so, melalui aku adik suruh tanya mcm mne.
tapi sekarang aku rasa,adik aku paling2 tinggi kedua aku dang ketiga wiwi.


'As long as you love me,we can be homeless,we can starving we can be broke.As long as you love me i'll be  your platnium,i'll be you silver,i'll be your gold'

Zaini's Familyy. aku perlukan kasih sayang,sokongan dan galakkan daripade diaorang.
'ina sayanggg abah mak wiwi and adik :')'


bila tengok gambar ni,rasanya ni laa gambar yang terakhir aku amek dengan die.last kiteorg keluar.sekurang2nya dapat jugak keluar kan? cikgu cakap,bila nak exm kene jaga semua hati dan perasaan org.lagi2 org yang dah sayang kat kite.org yg dah sayang kat kite ni mudah terase kalau kite terkasar bahase,lagi lagi parents,cikgu kawan2 dan amer ni.haa.hubungan dengan allah pon kene jage.

rindunyaaa kat awak bie..baby tunggu smpai bie habis exm.
wiwi nak bawak kite pergi cameron.bestnyaaaa :'D 
mase yang aku keluar dengan die ni,dia comel sangat.tapi nape ye aku rase mcm sekejap aje jumpe die.
nak lalame. #mengade. dia pon sebahagian penting dalam hidup dan harian aku.

byebyebye :D

tamat disini . hihi . kbai :D