About Me

My photo
bukit katil melake, Malaysia
My property.

PEPERIKSAAN MENENGAH RENDAH


 assalamualaikumm dan selamat sejahtera. tadi kat sekolahh,untuk pertama kalinyaa selama 2 tahun 10 bulan aku sekolah dekat smk tinggi perempuan melaka tu..menitik air mata aku bila ada sesi maaf bermaafan sesama kawan2 and guru. okey mula mula salam,,dalam fourbabes,julia pertama.aku keduaa,hana ketiga keempat ikin..hana mase class RK 1 salam die dah meleleh2 dah.aku belum lagi.cover baik punyaaa.gelak2 bagai..potong cerita sedikit..

Julia salam datin..aku dengar datin cakap 'juliaa..harapan ibu bapa ni tinggi.jangan hampakan mereka ya juliaa' walaupon ayat tu ditujukan untuk juliaa.ayat yg aku nak salam datin terus hilanggg.aku sebak sangat.mula mula aku dah susun ayat mcm ni > 'puan,maafkan segala salah silap saya.doakan saya boleh jawab semua soalan dengan tenang,terutama kh puan'  tapi bila smpai turn aku.HILANG semuanyaa..tak terkata.. 'suhainaa,buat yang terbaik nak.awak boleh'  aik? sepatutnya aku yg cakap..tapi aku rasa datin mesti tahu ape aku rasa..aku terus menangissssssss//

then salam cikgu2 lain..tak rasa sedihh sangat.sampai guru class aku Pn.Haslina.Mat Tan. Guru maths handal aku yang sabar sangat dengan kerenah aku termasuk kawan2 cakap 'awak bolehh..hana julia ikin geng awak boleh.saya percaya bolehh.ade harapan' KETAHUILAH pembaca sekalian..aku menangis bagai anak kecil yg hilang puting.hana yang kat belakang aku tak payah cakap.. Teacher Magret siap cakap 'hana hana hanaa..dah besar kan? tak payah nangisss'  sepatutnya aku gelak kan hana.tapi tak ade rezeki.aku yang digelakkan oleh ikinn..

lepas aje salam cikgu maths.salam cikgu bm..ceh#menangisss lagi..lepas tu cikgu BI aku..ayat dia bagi aku sinar yang aku sendiri yakin yg subjek ni aku boleh score sebb aku minat gilaa.. 'Nur Suhaina,saya percaya kat awak.you are very goodgirl in the class.saya percaya awak boleh dapatkan A untuk diberikan kepada saya' SERIUS  aku terharu.walaupon aku dan kawan2 class yang terhujungg..kiteorang dilayan sama rata. aku teresak2 kat bahu teacher BI aku..

terakhir..ini masanya kau mintak maaf dengan kawan2.semua aku mintak maaf.tak kira laa muda or tuaa.tapi tak laa semua.yang aku rasa aku ade kutuk ke ape ke..aku mmg rasa LEGA SELEGA LEGANYAAA. 


untuk terakhir kali
maafkan segala silap yang pernah aku lakukan terhadap org yang terasa dengan perbuatan,percakapan atau gerak geri tubuh aku.tengok perut aku sampai nak butang baju pon mcm lekuk lekuk kan?
jangan salah paham.aku pakai 2 lapis.nampak warna biru tu? haaa..aku kurus sebenarnyaa :D
saje bergurau2 darah manis dengan pembaca.apa apa pon,doakan yang terbaik untuk aku dan rakan rakan.insyallah kami akan memperolehi kejayaan yang berbaloi2.

sekian.





tamat disini . hihi . kbai :D