About Me

My photo
bukit katil melake, Malaysia
My property.

My only one.




Assalamualaikumm. Setelah 4 bulan lebih tak jumpa dengan dia akhirnyaaa alhamdulilahh dapat jugak jumpe #joget3. Tahniah sayang dah habis examm..Hopefully result bie meletupsss punyaa.Baby caya kejayaan milik bie. Okey sampai aje kat bandar pergi tengok ticket 'TWILIGHT BREAKING DAWN PART2' sebab dah janji dengan dia nak tengok wayang cerita tu sama sama lepas dia habis exam..Lepas beli terus melangkah bagai org yang baru kahwin atau bersanding sambil perpimpinan tangan melintas jalan sampai ke Hatten dan terus berjalan sampai ke tempat karok 'Celcius' .


Keluar aje karok terus duduk dekat depan hotel JOHAN yang ala ala English style dan mula membuat hal sendiri.Actually buat hal kami sendiri.Duduk dan ambil2 gambar..Budak pelepasan Spm..Each day his hair getting more matured and more ohsem :3


Punyalah aku pikir side amir yang akan banyak,aku sengetkan kepale aku sampai mcm tu sekali.Lepas tengok gambar ni aku cakap 'bie,asal side kat baby lebih pulak ni?' LOL. Tapi bila tengok balik 'kiuttttt' jugak.annoying --'


Lepas karok terus masuk masuk wayang.Ohsem gila cerita tu.Then si manja ni cakap 'Sayang,lain kali kite tengok cerita kelakar pulak nak?' Alalala boleh ape yang tak bolehnyaa :) Keluar aje wayang terus aku ajak dia pergi kat bangunan merah.Nak ambil gambar dekat pintu cantik tapi ade pengantin pose kat situ.Tak ape,nanti aku dah kahwin nnti kat ISTANBUL tu aku posing.


Sedihnyaa tak dapat ambil gambar dengan amir kat sini.Yelah jalan berdua aje.Kalau tak dah omey dah.Background pon dah Mantap dah.However,thanks sayang.Sanggup jalan jauh semata mata nak ambil gambar.Kalau pengantin tu tak kacau gerenti kita yang concer tempat tu.Tak ape kite beralah kan sayang? --'

Finally ade jugak orang nak angkatkan gambar.Thank you janna johari yang omey loteh..Aku memang pendek.Tapi tak apelah.Aku suka betul gambar ni :*


Again thanks to janna johari :* Bie thanks for everthing.MUAH MUAH :3  bybye and assalamualaikum.


tamat disini . hihi . kbai :D