About Me

My photo
bukit katil melake, Malaysia
My property.

Wanna live while we're young.


Assalamualaikum.Post ni aku nak cerita fasal percutian aku bersama kawan2 yang disayangi.Gambar yang di atas ni aku keluar dengan adik beradik aku.

Baju bunga merah biru : wiiwihaswany (akak sulung aku) #20
Baju kotak pink kelabu : wikinzaini (adik bungsu aku) #12
Baju kuning jalur hitam : kak lea. #25
Baju hitam belang kuning merah -freehair- : kak ain  #25

best sangat sangat ! Even dyorg lebih tua,aku selesa sangat.Perangai sama aja semuanyaa :)


Ain farzana . Adik kesayangan kite.Aku jarang keluar dengan dia tapi bila keluar rasa nak keluar lagi. sayang kat dia.Rambut dia cun kan? Aku nak kumpul rambut mcm tu laa. cyy je aku.dari dulu cakap mcm tu tapi smpai sekarang cekontot je rambut. adik ily muah muah :*


Bukan aku keluar berdua aje dengan ain.Kiteorang di temani oleh izyan faiwuzz. Cute cute cutenyaaaa dia orang ><


Daripada kiri baju kotak merah adik aku.Dialah selama ni yang buat gambar aku cantik.dia tahu mana and mcm mana aku suka side bila ambil gambar.thanks adik muah :*  dan baju hitam julia johari my lessy my mate my partner of couse lebih dikenali sebagai my everthing. Walaupon dapat jumpa sekejap, aku tetap germbira tengok bdn die lagi sedap daripada aku . harharhar.


Pakai spec pease kat mata : nadiahnaddy abd rahim
tudung hitam baju hitam pegang plastic : Rosnah hj mamat (emak)
tudung hitam baju kelabu : Nurhannah abd rahimm
shawl bunga oren : wikinzaini
baju biru pakai spec : wiiwihaswany

Ni sebenarnya tak rancang nak jumpa.Aku keluar dengan adik mak dengan wiwi aje.Ni pon last minutes mak ajak janjalan bandar.Katanyaa dah lama tak masuk bandar sebab mak aku ni bukan yang jenis suka berjalan.Keluar pon nak cari topi untuk pakai pergi Legoland.Mase janjalan nampak dua beradik ni janjalan.So,for seriously aku cakap dua orang budak ni dah mcm anak sendiri dah pada family kiteorang.Ajak jalan sekali.Then buat ape lagi kan kalau bukan ambil gambar :D



TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D alhamdulilahhh kiteorang dah sampai.SERONOK SANGAT SANGAT. Tapi rasa rugi sangat sebb aba tak naik satu ape pon permainan.Dia sibuk nak ambil gambar lego tu laa lego ni laa.Bila ajak naik dia guna ayat ni 'Aba dah tua,tak larat.korang adik beradik naik laa' amboi.bila ajak mak pulak aba yg jawab bagi pihak mak 'mak kene teman aba.itukan tanggungjawab isteri kepade suaminya' yelahh.aku paham.tapi mase naik roller coster kite org adik beradik pakat curi mak.Kesian aba tak sedar.Tup tup sedar mak jerit2 mase roller coaster berpusing atas kepale aba.harharhar :*


Terima kasih ya allah kau lahirkan aku sebagai islam.sebagai anak mereke sebgai sebahagian daripada hidup mereka.Kau dah berikan aku sesuatu yang tak dapat dijual mahupon dibeli.terime kasih ya allah.Thank you mak aba bawak kiteorg pergi LELELELEGOGOGOGOGOGOGOLAND :D


Asyiqin yusof nama wanita manja yang peluk aku tu.Dia babes aku.dia selalu manja kan aku sejak form 1 lagi.Now dia jauh sangat sangat daripade aku.Dia dekat terengganu sekarang.For sure tahun depan susah nak jumpa dia.Aku panggil dia 'bie' sebab die layan aku sebijik sejebuk amir layan aku.Julia panggil dia 'iyai' hm..

Ummi Namirah(tudung pink) dan Sarah Abu Huzaifah(tudung purple). Kat sekolah kalau dia orang tak buat buku ke bising dalam class ke tak dengar cakap ke mesti dia orang kene denda yang berlainan daripada orang lain.Muka aje innocent.Tapi nakal nauzubillah.

Julia johari (kuning hitam) syazzatul anith hassan (baju biru) Nurhannah (polka dots) Mula dengan julia dulu yang suka sangat tengok kepits aku.eh? gurau. dia ni nak mengada menggedik gaduh semua dengan aku.Tapi ade jugak die menggedik menggatal gaduh dengan orang lain.DIA CURANG DAN KUAT TIDUR.opss.Atul pulak,aku serius suka mata dia.lagi2 dia baru lps menangis,baru bangun tidur and ketawa.Nurhannah besties aku.Paham aku sama mcm mak paham aku.Dalam babes aku dia laa aku kenal dulu.Mula mula star sekolah dia jugaklah pertama aku sapa. Ayat aku 'Hai.name same suhaina.panggil aje wana.awak pulak?' ily :* Gambar ni masa kiteorang stay hotel ZZZ..so malam malam...............ape lagi..merayau laa . harharhar.


Okey gambar ni aku saja sajapakai polka dots sebab aku tak pernah pakai tudung ni.Dia shawl sebenarnya.aku lipat jadi tudung bawal.Okey jugak laa.tapi kene pandai lilit.Susah jugak sebb dia asalnya shawl tapi jadikan bawal susah  nak kemaskan.Nanti aku nak pakai bila keluar.ceh# Thats all.assalamualaikum.
tamat disini . hihi . kbai :D