About Me

My photo
bukit katil melake, Malaysia
My property.

P TO THE D.


assalamualaikum.Hari sabtu haritu aku ajak wiwi pergi port dikson.Yelah malaka ni kan kecil.Kalau keluar pergi bandar aje.Bila selalu turun mula laa dapat gelaran yang apa apa kan? tak elok kalau bagi gelaran kan seseorang.So sabtu haritu tak masuk bandar tapi pergi ke PANTAI PORT DIKSON. Thanks biru and wiwi bawak aku amir and adik.Serious seronok gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !


Tengok apa laa dia agaknya kan? sampai2 aje semua pandang arah sana.Subahanallah..cantik kan? Aku suka gambar ni.Aku rase nak peluk peluk je dak amir daripade belakang :3


adik pon nak pemandang tapi kacau betul tuala tu kan? nasib baik pokok2 tu cover.Thanks adik selama ni dan sampai sekarang tolong ambilkan gambar aku . muah muah muah :*


Again ambil gambar sebb wiwi cakap 'lagi sekali lagi sekali aku tana nampak gemuk' hukalohhh si princess ni.aku tu haa..peha nampak gemuk pon cool je :D


You never break my soul since we're together sayang.Aku happy sangat pergi PD dengan dia.Dulu aku selalu nampak couple couple mandi kat PD and aku selalu pikir 'bilaa aku nak mcm tu?' hihi. syukur alhamdulilah tercapai dan aku bahagia sangat.


Serius peha aku gemuk.Dah lama aku tak pakai seluar skinny tu.Ouh yaa,his mine.So please okey? thank you.Ni baru lepas makan.Siap sedia nak tukar baju nak mandi mandi.wohoooooo ;D Aku,adik and amir dulu pergi main main air.wiwi tunggu qaha tukar baju.Mase diaorang turun aje,terus panggil ajak naik bananananana boat :DDDDDDDD malas cerita panjang.2 KALI dijatuhkan dengan dirancang dan kami gelaaaabah gilos.DAMN I MISS THAT ><



Dear Sependa Rabak.If one day they go away from my life,please remind me to read you all over again so that i won't say 'i miss you' expecially my BABY LION. I know my sibilings won't leave me.
He too special in my life.Too expensive to buy or to sold away.He keeps my heart forever.Wiiwi and wikin they always be my blood,oxygen,spirit and my soul.ALWAYS.Same goes to you amir syafiq .
ILOVEYOUALLUNTIL MY LAST BREATH.serious talk.bye and assalamualaikum.

tamat disini . hihi . kbai :D