About Me

My photo
bukit katil melake, Malaysia
My property.

16 YEARS OLD -wz-


Assalamualaikum.
alhamdulilah.Im not '16 TO BE' but now im really 16 years old babe.
I don't hate people that talk about me on the back but i hate their heart and brains that always want to talked bad thing about me even they did't know me well and share with their friends.So please stop it and changed.
GET YOUR LIFE.

This post actually for my friends that wishing me for my birthday on 10/1/2013
serious terharu.terime kasih banyak2..Nak mention nama memang terlalu ramai.
tetapi aku punya parents and siblings paling2 awal.Dua hari sebelum hari jadi dah nyayi sampai lah hari yang sebetul2nya.Then fourbabes aku.tentutnya mereke.Cuma ikin terlambat sikit.tetapi dia ingat juga.
Siap masuk kat instagram lagi.

MASA 10/1
waktu rehat

kek moist chocolate.mee mak masak menjadi juadah kelas 4tv2 dan kelas 3k3 tahun lepas.
ada lah jemput beberapa org kawan yg lain.
mula mula memang tiada apa apa barang masalah.So request daripada aku suruh raramai nyayi lagu 'HAPPY BIRTHDAY' untuk aku.Serious ramai dalam class tu.
suara pon mesti lah kuat bila bergabung.


HAPPY BIRTHDAY TO YOU HAPPY BIRTHDAY TO YOU HAPPY BIRTHDAY HAPPY BIRTHDAY HAPPY BIRTHDAY.......................................................

CIKGU : woi ! (dengan lantangnyaa!) apa bising2 ni!? nak sambut birthday kat luar sekolah lah! 

#silent...

CIKGU: sekarang ni waktu ape!?

#rehat (slow.mcm dengar tak dengar aje)

CIKGU : waktu rehat sepatutnya kat mana?! turun sekrang !

#semua konon2 keluar daripada class.

#3mins.berderet2 masuk balik semuanya.kikikiki

then mcm pencuri semuanya makan.Tiba2 aku rasa mcm org cium aku dekat pipi sebanyak tiga kali.siapa lagi kalau bukan JULIA JOHARI.so aku terus peluk hana and julia peluk kita org.Hm.serious.terasa kehilangan yang seorang tu.kalau tak dia laa yg akan peluk aku cium aku dulu.ahhhh..sedih pulak.mengade.

balik sekolah dapat banyak wish dekat facebook and twitter.Tak lupa juga dekat mesej and daripada maxis.
SO SWEEET :3 orang yang tepat betul2 tepat pukul 12 wish tentunyaa 
MOHD AMIR SYAFIQ NORDIN :')

Then call dia.gayut2.eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee best tau !
mula mula suram lalama comel lalame manja jadinya.haha,
Apa apa pon thanks for everybody thats wishing me for my everythings.
Lot of loves from me : wana .


tamat disini . hihi . kbai :D