About Me

My photo
bukit katil melake, Malaysia
My property.

ALIVE with my own way.


assalamualaikum.
alhamdulilah dah 3 minggu lebih aku membawa diri ke sekolah yang begitu asing.begitu janggal dan tersangatlah lain pada aku sebab aku erm entah la.aku sedih sebenarnya kene tinggalkan kawan kawan aku even tak jauh pon.sebab 3 tahun aku dengan perangai semua nya dah masak masak.kenal hati budi masing masing.tup tup nilah reality nya aku sendiri dengan situasi yg baru.kawan baru,persekitaran yg baru dan pelajaran yang baru.


Sedikit pon aku tak pernah menyesal aku ikut cakap mak aba suruh pindah,tapi perasaan sedih mmg tak dapat putus dengan aku bila berkiatan sekolah stpm dan kawan kawan yg ada dekat sana.
aku mula sibuk dengan sekolah baru yg aktiviti yang menggunung.masa balik tak tentu.buat aku agak tertekan.penat.sangat penat.boleh kata lah yang aku terasa aku mmg terasa penat.


Benda yang selalu aku pergi berdua waktu sekolah lama,now aku pergi sensorang.contoh,aku pergi rehat kadang2 aku tak turun.aku duduk dalam class.aku pergi surau.kalau pergi tandas aku rela pergi sensorang even aku ni penakut.aku suka jalan sensorang sebab aku tak suka ajak orang jalan sebelah aku lagi lagi sekolah campur.aku dah tak banyak gelak sangat kat sekolah mcm mana betapa gembiranya aku dekat sekolah lama. ya allah..aku rindu semua tu..


Banyak kebaikkan aku dapat bila fikir fikirkan balik.aku dah jarang keluar untuk hiburan malah lebih dengan mengulangkaji.okey,mungkin agak 'kerek' tapi aku dapat rasa kelaina tu dan aku tak nak ketinggalan langsung dengan budak2 bijak dekat situ.aku nak bila aja exm,markah aku tak lari sama banyak sama tinggi dengan diaorg.itu matlamat aku.


Aku tahu mana kelemahan aku dan mana kelebihan aku.kelemahan tu jadikan cabaran dan kelebihan tu aku teruskan dengan usaha usaha yang lebih mendalam.cukuplah 3 tahun aku enjoy.aku enjoy dan aku enjoy.
sekarang masa belajar belajar 100% belajar.bukan tak boleh nak enjoy,realease tension,tapi aku rasa biar dijalan allah supaya setiap perbuatan aku diberkati oleh allah dan seterusnya mendapat berkat daripada allah..

bye :)


tamat disini . hihi . kbai :D